Dynamics 365 Commerce             

Dynamics 365 Commerce to system wspierający wielokanałową sprzedaż detaliczną.

  • Skutecznie wzmacnia markę dzięki spersonalizowanym środowiskom zakupowym w kanałach fizycznych i cyfrowych oraz podnosi efektywność operacyjną za pośrednictwem usprawnionego zarządzania z udziałem nowoczesnej platformy handlowo-marketingowej.

  • Pozwala łatwo łączyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym, online oraz przez call center. Umożliwia korzystanie z gotowych szablonów i wbudowanych narzędzi do tworzenia atrakcyjnych witryn internetowych.

  • Klientom oferuje większe możliwości wyboru dzięki dostępowi do pełnego katalogu produktów niezależnie od poziomu lub lokalizacji zapasów oraz ułatwia znalezienie artykułów za pomocą kontekstowego wyszukiwania.

  • Pozwala na budowanie długotrwałych relacji z klientami za pomocą rozwiniętych programów lojalnościowych.

  • Centralnie kontrolowany asortyment pozwala na precyzyjne prognozowanie popytu i właściwe uzupełnianie zapasów. 

FAQ

P: Dlaczego Microsoft Dynamics 365 Commerce jest tak skutecznym narzędziem?

O: Microsoft Dynamics 365 Commerce oferuje wielokanałowe rozwiązanie e-commerce, które umożliwia tworzenie witryn internetowych, łączenie sklepów fizycznych i cyfrowych, śledzenie zachowań i wymagań klientów oraz dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń. System może również znacznie usprawnić operacje i zarządzanie zasobami, a także uzyskać całościowy wgląd w rozwój Twojej firmy.

P: Jak Microsoft Dynamics 365 Commerce może mi pomóc w budowaniu lojalności klientów?

O: Commerce wykorzystuje narzędzia do obsługi klienta, aby uzyskać kompleksowy obraz klienta i odpowiedzieć na jego potrzeby na każdym poziomie zaangażowania. Te interakcje są oparte na profilu klienta, historii i preferencjach, które przepływają przez kanały fizyczne i cyfrowe. Dzięki Commerce możesz wspierać swoich pracowników w budowaniu trwałych relacji poprzez oparte na sztucznej inteligencji rekomendacje, oceny i recenzje, wgląd w klientów oraz programy lojalnościowe, które podnoszą atrakcyjność marki.

P: W jaki sposób mogę optymalizować operacje handlowe?

 

O: W tym celu Dynamics 365 Commerce wykorzystuje narzędzia sztucznej inteligencji (AI - artificial intelligence) i uczenia maszynowego (Machine learning), które w skuteczny sposób usprawniają sprzedaż i przyczyniają się osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

  • LinkedIn
  • Twitter