Dynamics 365 CRM

Dynamics 365 CRM – spersonalizowane zarządzanie siecią klientów oraz skuteczne prowadzenie działań sprzedażowo-marketingowych.

Dynamicznie rozwijający się rynek sprzedaży wymaga optymalnego systemu, który pomoże obszarowi sprzedaży w szybkiej realizacji procesów. Dzięki połączeniu aplikacji Customer Service z Sales oraz Marketingiem otrzymujemy kompleksowe rozwiązanie zapewniające spersonalizowane zarządzanie siecią klientów wraz z narzędziami wsparcia sprzedaży i nowoczesnego marketingu. System Dynamics 365 Sales pomaga w zarządzaniu bazą klientów. Pozwala jasno określić proces sprzedażowy od potencjalnego klienta, poprzez ocenę szansy sprzedaży oraz ofertę, aż do zamówienia sprzedaży. Dynamics 365 Sales współpracuje  z większością aplikacji rodziny Microsoft takimi jak Outlook, LinkedIn, Power BI, Office 365, Power Apps i wieloma innymi. 

Skuteczne pozyskiwanie klientów zapewnia usługa Dynamics 365 Customer Insights. Gwarantuje ona korzyści przy każdym kontakcie z obsługą korzystającą z wielu kanałów takich jak: czat, SMS, Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat, Line i inne. Jedno, spójne środowisko świadczenia usług i ujednolicony interfejs dla klienta.

 

Pomiar satysfakcji klientów przy użyciu Microsoft Forms Pro i działania oparte na przesłanych po każdej interakcji ankietach, budują pozytywne i długotrwałe relacje. Na podstawie zaawansowanych modeli oceny prawdopodobieństwa konwersji i zakupu, zwiększony zostaje odsetek sfinalizowanych transakcji. Informacje kontekstowe pomagają dostosować komunikację i sugerują spersonalizowane tematy rozmowy dla podjęcia kolejnych działań sprzedażowych. Za pomocą ujednoliconych danych dotyczących marketingu, sprzedaży i obsługi klienta kompleksowy proces pozyskiwania klientów staje się prostszy i znacznie szybszy. 

FAQ

P: W jaki sposób Microsoft Dynamics 365 może mi pomóc w zarządzaniu potencjalnymi klientami?

 

O: Połączenie Dynamics 365 z komponentem Marketing pomaga tworzyć, pielęgnować i ustalać priorytety potencjalnych klientów. Dodatkowo wspiera kształtowanie ukierunkowanej, wielokanałowej kampanii i spersonalizowanych kontaktów z klientami, aby generować więcej leadów sprzedażowych.

 

P: Czy można używać LinkedIn z Microsoft Dynamics 365?

 

O: Można kierować reklamy i łączyć się z odbiorcami LinkedIn importując potencjalnych klientów wygenerowanych za pomocą narzędzi LinkedIn. Można również zsynchronizować potencjalnych klientów z LinkedIn Lead Gen Forms i dopasować ich do nowego, lub istniejącego kontaktu lub utworzyć nowy połączony kontakt.

 

P: Czy można w prosty sposób skopiować informacje z programu Microsoft Outlook do CRM?

 

O: Dzięki głębokiej integracji systemów dla biznesu Microsoft wiele operacji pomiędzy nimi zostało zautomatyzowanych. Nie ma potrzeby kopiowania danych. Wystarczy z poziomu Outlooka “otagować” kontekstowo określony mail, by cała korespondencja w tym wątku automatycznie została umieszczona w systemie CRM.

  • LinkedIn
  • Twitter